Tröttis.

DATUM: 2010-10-06 / TID: 22:39:08
">Vardag Kommentarer (0)

Dagen har varit helt okej. Hade cooper testet, vilket handlar om att springa 2400m.
Jag har inte den bästa kondisen nu, men jag klarade det ändå på 14min någonting, hyffsat
bra ändå, eftersom att jag typ gick ett varv och joggade dom andra 2, ;).
Annars så har allting i skolan varit helt okej. Efter plugget sprang jag till bussen och
åkte den hem. Mamma stod uppe vid busskuren med bilen och skjutsade mig hem sista
biten, gulligare än henne får man leta efter.

Hela eftermiddagen spenderades i sängen med film och musik,
varit ute i någon timme och bara tagit det lugnt. Men det kan vara skönt det också
ibland. Har dessutom riktigt ont i ryggen, halsen och huvudet. Så jag har tagit en
alvedon och hoppas på att det är bättre imorgon. Nu skall det sovas!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback