Myshelg.

DATUM: 2010-10-10 / TID: 17:43:56
">Vardag Kommentarer (0)

Förlåt för dålig uppdatering.
Det har tyvärr varit fel på vårat internet, så har inte haft chansen att blogga.
Men skall iallafall berätta lite om min helg.

Lördag: Jag, Älskling, mamma, Benny och William var och grillade i Lickershamn.
( Bilderna är därifrån ). På kvällen hade vi lördagsmys, såg på Edward Scissorhands och Wild hogs.
Dock så såg jag inte på Wild hogs, eftersom att jag sov :). Till slut så tvinga Robin mig att gå och lägga
mig. Men när jag väl låg i sängen blev jag pigg, och det gick som det gick. :D

Söndag: Robin sov här idag också. Det har varit kasst väder, men vi tog en liten promenad på
6 kilometer iallafall. Vi gick till skolan, lekte lite. Sen så gick vi hem igen. Men blev stoppade utav
min lilla farmor, som promt skulle snacka en massa med oss. Det första hon sa till Robin var.
"Fan vad söt du är". Haha! Så sött så, kunde knappt hålla mig för garv.

Nu så gör vi ingenting. Skall nog ta en massa bilder, som jag lägger ut på
bloggen därefter. Så vi hörs sen. Pusspusspuss!











 Älskar dig mest. ♥ 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback