Testförfan.

DATUM: 2010-10-06 / TID: 19:08:00
">Vardag Kommentarer (0)

Vilken svordom använder du mest? Fan.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05.30.
Var köper du dina matvaror ifrån? Det där sköter mamma.
Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En lägenhet.
Har någon någonsin kallat dig lat? Varje person jag möter säger så.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, men det skulle behövas.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Använder inte CD, välkommen till 2000-talet.
Vilken är världens bästa artist/band just nu? Eminem och Nelly.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Det är ju hemligt, daah!
När var senast någon stötte på dig?
Det var igår. Det var någon snygg kille som låg i min säng. Tror han heter Robin, eller något. Pusspusspuss! <3
Vad åt du till middag senast? Kycklingklubbor och potatisklyftor.
Använder du huvtröjor? Sällan.
Kan du vissla? Javisst kan jag det.
Vem var den senaste som ringde dig? Mamma.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det är klart att det finns.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0498.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Haha, vi har bara ett köpcentrum, och det är alldeles för litet.
Hur många syskon har du? 4, fem om man räknar med Jonathan, men han är död.
Är du blyg inför det motsatta könet? Jätteblyg! Vågar knappt titta på dom. NEJ.
Vilken film kan du alla replikerna till? Oj, det finns många.
Äger du några band t-shirts? Nej.
När flög du senast? Flög flygplan förra året. Sen så flög jag vanligt inatt.
Läser du för skojs skull? Jo, kan väl hända.
Diskar du din egen disk? Har diskmaskin.
Gråter du ofta? Antar det.
När grät du sist? Igår kväll.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, det är klart.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Det spelar absolut ingen roll.
Vilket är ditt favoritämne? No.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor och ärlighet.
Gillar du din boendesituation? Ja!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 2.
Vilken är din favoritfrukt? Äppelpäppel och banana.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Det händer.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16 förtusan!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta, helt klart.
Gillar du senap? Ibland.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Kämpa, jag klarar det.
Tycker du om att krama folk? Älskar att kramas jao.
Äger du en digitalkamera? Japp, det är väl klart att jag gör.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Väldigt mycket.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Jag vet faktiskt inte, Yngve kanske ;D!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback