Täääääst.

DATUM: 2010-10-20 / TID: 21:37:09
">Vardag Kommentarer (0)
Är du kär? Somfan!
Är du en sportfåne? Njaae, beror på.
Är du likgiltig? Njae.
Är du röksugen? Usch.
Är du rik? Nej.
Är du fattig? Urfattig (a)
Är du trött? Är faktiskt riktigt pigg!
Är du shoppingsugen? Nej, faktiskt inte.
Är du töntig? Klart jag är :o?
Är du ressugen? Gud vad skönt det skulle vara att komma härifrån!
Är du skolsugen? JA! Fast nej.
Är du irriterad? Nej då.
Är du festivalsugen? Njae, det kan jag väl inte påstå..
Är du alkholsugen? Verkligen inte.
Är du saknad av nån? Det tror jag.
Smeknamn? Felly.
Bästa åldern? Oj, det var nog när man var liten. 5 kanske ?
Bästa tidningen? Frida, Veckans nu.
Hur sminkar du dig? Mascara, puder, typ.
Höstens accessoar? Halsduk och vantar.
När stal du senast något? Länge sedan.
Hur många timmar sov du inatt? 5-6 timmar.
Vilken film såg du senast? Alice i Underlandet ( Den nya )
Vilken internetsida besökte du senast? Facebook.se
Vad sa du senast till vem? Hallå, är det någon där inne?
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Från Jonte Ohlsson - Vad har du gjort idag då?
Vad gjorde du i förrgår? Praoade.
Vad har du gjort idag? Praoat, sovit osv.
Vad ska du göra idag? Ikväll menar du. Skall snart fixa lite, sen sova.
Hur många msn-kontaktetr har du? 200-400, inte vet jag!
Vilket land besökte du senast? Grekland.
Hur många snälla känner du? Hur många som helst!
Vad såg du senast på tv? Efterlyst.
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Ingen aning.
Senaste köp? Naturgodis, vilket var i Lördags.
Vad har du dåligt samvete för? Just nu så vet jag faktiskt inte.
Vad har du för skor? Har massor utav skor, men föredrar mina Converse.
Vad har du på dig nu? Myspys kläder och flufftofflor.
Vilken musik har du lyssnat på idag? Allt möjligt på spotify.
Skulle du säga nej till sex idag? Hmm, inte vet jag.
Är du vegitarian? Naej.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Jo, till Robin!
Vad heter dina kusiner? Amanda, Alexander, Amadeus, Abbe och Kevin.
Är du feminist? Nej.
Vad drack du senast? Kaffe, nomnom!
Gillar du att laga mat? Jo, ibland så.
När sjöng du senast? Några minuter sen.
Håller du det städat? Ja, oftast.
Vad gör dig lycklig? Min pojkvän, min familj och mina fina vänner.

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback