Smajl.

DATUM: 2010-10-09 / TID: 01:13:44
">Vardag Kommentarer (0)

Vanlig skoldag. Hade dock engelska prov, och det gick åt helvete.
Fick även reda på no provet, fick vg. Satsade på högre, men ett vg får väl duga.
Slöt skolan runt 13.30. Då gick jag hem till Johannes, Mindie och Oliver. Hade inte träffat
mina små sötnosar på minst 2 månader. Det var riktigt kul att få träffa dom. Men det var saker som
var mindre kul. Skall inte ta upp något. Men om ni tänker er att ni en gång hade ett extrahem, ett
stort fint rum. Sen en vacker dag när ni kliver in i det rummet än en gång, är det borta.
Alla dina möbler är utslängda, och alla dina saker du någonsin ägt är bortkastat. Då kanske ni förstår?

Runt 16.00 hämtade Benny upp mig. Vi drog därefter och köpte läsk, hämtade upp älskling,
åkte till pastavagnen, efter det åkte vi raka vägen till Bingan och köpte pizza, nomnomnom!
Sen så åkte vi hem. Åt en underbar middag och hade Fredagsmys kvällen ut.
Nu ligger jag i min säng och fixar en ny bloggdesign, och tittar på Robin när han sover, så sjukt söt!
Tror att jag skall försöka sova snart. Skall nämligen upp 10.00, för då skall jag till stallet. Så hejhopp!




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback