Sjukis.

DATUM: 2010-10-31 / TID: 16:06:49
">Vardag Kommentarer (0)

Har inte bloggat på grund utav att jag varit sjuk, eller är sjuk.
Gårdagen började med att jag vaknade 05.00, kände att jag hade ont i ryggen
på ena sidan, som om jag hade en knut där. Jag väckte Robin och han hjälpte mig och så,
därefter så somnade han medan jag vred och vände och försökte somna om, men det gick
verkligen inte. Så efter ett tag så skulle jag ställa mig upp, då föll jag ihop och kände att den här
"knuten" spred sig igenom hela ryggen. Höll på att svimma, kunde knappt andas. Därefter gick
jag in till tvn och skulle försöka sitta i soffan, men det gick knappast. Så jag kämpade mig upp för
trappen och gick in till Benny och tårarna bara rann. När jag väl var där kunde jag inte stå,
sitta, ligga, andas eller något. Den värsta smärtan någonsin kan jag säga, plus att jag hade feber.
Men jag fick alvedon, under några timmar var det bra, sen senare på kvällen så kom det tillbaks.
Mamma ringde till sjukhuset, fick en tid tills idag klockan 09.15. Så idag åkte vi ner dit,
jag fick lämna ett kissprov och ta putt i fingret. Det visades sig att jag har urinvägsinfektion.
Så jag fick medicin som jag skall ta i 5 dagar, och det känns redan bättre, usch! Bort med skiten säger
jag bara. Så just därför så har jag inte orkat bloggat. Eftersom att jag har en jävla otur.

Nu så letar jag efter låtar till skolans "karaoke" ett prov inom musiken. Då så måste man sjunga en
låt i 2 minuter och sedan får man betyg inom det, och därefter skall man visa upp det för klassen.
Då skall man lyssna på alla i sin klass, sen skall man ge poäng till varje låt, den som får mest poäng vinner
i sin klass, och tävlar för sin klass i dom andra klasserna. Förra året så vann jag i min klass, sen så kom
jag tvåa bland alla åttor. I år så satsar jag inte så stort, har min karaoke på Tisdag och har inte hittat
en låt, och kommer säkert inte göra det heller, suck!

Förra året så sjöng jag Stand by me - Ben E. King.
Men originalet är inte så hemskt gulligt, men detta är så mycket gulligare.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback