Överdrivet trött.

DATUM: 2010-10-10 / TID: 23:16:05
">Vardag Kommentarer (0)

Nu har älskling åkt hem och alla i detta hus sover förutom jag.
Följde nämligen med Robin upp till bussen, och väntade där med honom i cirka en halvtimme.
 När bussen kom så cyklade jag hem. Blev förföljd utav en bil så cyklade ihjäl mig.
Men jag lurade bilföraren och körde åt ett annat håll och gömde mig. När jag väl var hemma hoppade
jag ner i sängen och försökte hämta andan, haha!

Imorgon har jag prao, och två veckor framåt. Skall ha min praktik på Storken - Duvan.
Som är ett dagis. Känner dom flesta där redan eftersom att William gick på det dagiset och att jag
praoat där en gång förut, men det var bara någondag. Ser faktiskt fram emot det.
 Jag är ju duktig att ta hand om barn, så det kommer nog inte vara några problem.
Det värsta är nog att vi skall vara ute ifrån 08.00-11.00 varje dag. Jag kommer ju frysa arslet av mig!
Men det får man ta.

Imorgon har jag även träning, tror jag?
 Om inte så skall jag bara ta det lugnt och fortsätta på min design. Får se hur det blir imorgon.
Ha det bra, och sov så gott!

( Bild ifrån i eftermiddags när jag och Robin var vid Väskinde skola.
Tror Robin hittade sitt favoritträd och sin favoritpinne? Haha, älskling då :o )

 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback