Only you.

DATUM: 2010-10-19 / TID: 22:29:21
">Vardag Kommentarer (2)

Hur nu detta skall gå har jag ingen aning om. Vet inte hur jag skall kunna förklara mina känslor för dig så du verkligen förstår. Kan väl börja med att säga att den här personen jag skriver om nu, är den enda personen i världen som jag känner såhär för. Det är just denna person som fått mig på fötter, om och om igen. Det är just denna person som lyser upp min dag. Varje gång jag ser dig, så lyser jag upp, fast jag kanske inte alltid visar det. Men det är sant, det gör jag verkligen. Och det har jag gjort sen första dagen vi lärde känna varandra. Redan första dagen vi sågs, visste jag att du var speciell, och att jag alltid skulle se upp till dig, oavsett. Nu har det gått ett bra tag, och det var ju sant det jag sa då, för jag känner precis samma sak idag. I dagens nu läge så är du inte bara en vän för mig, utan du är min pojkvän, min underbara. Jag ångrar verkligen inte en dag med dig. Utan för varje dag som går, så blir jag lyckligare och starkare. Och allt detta är tack vare dig. Jag förstår nu att du är den jag vill leva med, det är dig jag skall vara med, och ingen skall få förstöra mellan oss. Jag hoppas på att det håller ett bra tag, man skall aldrig säga ordet som börjar på för och slutar på evigt. Men så länge du älskar mig, så kommer det att vara du och jag, bara så du vet.

Du är mitt allt, min värld. Så stor plats som du har i mitt hjärta, kommer ingen någonsin få. Och så mycket som du betyder för mig, är omöjligt att förklara, får tyvärr inte fram några ord. För ord kan inte beskriva dig på ett perfekt sätt. Så jag hoppas du själv kan räkna ut att du betyder mycket för mig. Jag älskar dig så oändligt mycket älskling, ingen skall någonsin få ta min sötnosbabe ifrån mig. Eftersom att jag håller i dig grymt hårt, och tänker absolut inte släppa taget! Tack för allt du gjort för mig, och att du finns.
 / din bara din fellyfjant


Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Gud va fint skrivet gumman, tårar kommer men det är glädjetårar.

Jag är glad att du är så kär o lycklig. Love Mom



Robin, du är en fin och bra kille för Felicia. Du är alltid välkommen hos oss. Det är tomt när du inte är här, vi diggar dig stenhårt. Susanne, Benny o William

2010-10-20 @ 06:44:19
Postat av: Felly

Tack så mycket mamma!

Jag är också glad, väldigt glad! Loveu

2010-10-21 @ 06:58:44
URL: http://fellyz.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback