Nu skall det sovas.

DATUM: 2010-10-07 / TID: 21:55:17
">Vardag Kommentarer (0)

Har inte gjort något speciellt idag.
Vanlig skola, inte något speciellt som har hänt.
Förutom att vi i klassen tjaffsat en hel del om hur man tjänar pengar
till våran klassresa. Den ena hälften vill göra det ena och det andra,
och den andra hälften är helt emot. Ganska skoj att lyssna på faktiskt. Själv så tycker jag
 att man har sin egen åsikt och behöver inte ställa upp om man inte vill, men det skulle ju
vara bra om man kanske försökte. Jag gillar inte allt säljade så hemskt mycket,
men jag vill på klassresa, så jag försöker iallafall så gott jag kan, som de flesta gör!

Imorgon är det Fredag, har engelska prov, som inte går att träna på, usch och fy!
Därefter är det fritt fram med enkla ämnen, sen så är det dags för helgen.
Robin kommer hem till mig imorgonkväll, sen så bor han hos mig till Söndag.
Nicenicenice!

Juste, svimmade för en stund sen :o! Skulle nämligen tvätta min piercing.
Och helt plötsligt börja det blöda som bara den. Blev grymt rädd.
Och jag svimmade bara för att det gjorde så ont + att jag såg mitt eget blod, som jag
inte klarar av. Så helt plötsligt låg jag på golvet, klumpiduns.


GODNATT FINA MÄNNISKOR!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback