Nighty!

DATUM: 2010-10-17 / TID: 23:02:30
">Vardag Kommentarer (0)

Tänkte berätta lite om dagen innan jag går och lägger mig.
Började med att jag och Robin blev väckta runt 10.00. När vi steg upp så stod frukosten
serverad på bordet, så vi åt och snackade med familjen. Efter frukosten fixade vi iordning oss,
åkte med familjen till stan och gick på biblioteket och lånade böcker och ljudböcker. Jag lånade
Emerich Roth's bok, "Varför just han? och vägen ut ur hatet". Skulle egentligen lånat fler, men dom andra
fanns inte. Efter en lång stund åkte vi vidare och handlade mat. Jag, Robin och William satt i bilen och
väntade på att mamma och Benny skulle handla klart. Medan vi väntade glodde vi på bilen som stod
parkerad snett emot oss som stod parkerad mitt ute ivägen, väldigt komiskt såg det ut.
Undrar om det rullat fram, eller om den som körde var lite smått efterbliven, haha!
När mamma och Benny var klara så åkte vi hem. Då fick vi Wienerbröd och glass, nomnomnom!
Efter det åkte jag, Robin och Benny till ett stort kalkbrott, där Benny och en massa andra gjort
 en bana som dom har till att köra med sina Revos. Det är små bilar som är radiostyrda ni vet..
Efter ett tag var vi trötta, så vi åkte hem. Jag och Robin sprang in i mitt rum,  myste och lyssnade på musik.
Efter ett bra tag var det dags för kvällsmat, och sedan dess så har tiden gått otroligt snabbt.
Robin drog härifrån 21.45, för att han skulle med bussen.
Saknar honom redan! Älskar dig gubben, pusspådig min lilla Robin Lekander.

Aj nu måste jag sova! Imorgon har jag prao! Skall vara ute i 3 timmar på förmiddagen, så
behöver sova nu. Godnatt!

Lite random bilder ifrån idag vid kalkis.




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback