Jippiyey!

DATUM: 2010-10-11 / TID: 22:49:02
">Vardag Kommentarer (2)
Min dag - Började med att jag steg upp tidigt, tidigt på morgonen. Fixade iordning mig, och försökte hitta riktigt varma kläder. Allting slöt med, jeans, tröja, 2 tjocktröjor, vinterjacka, vantar, mössa, halsduk och converse. Därefter blev jag skjutsad till Storken där jag har min prao. Det första jag gjorde var att krama om alla fröknar, eftersom att jag kännt dom ett par år nu, det var riktigt kul att träffa dom igen! Sen så presenterade jag mig för alla sötungar också såklart. Redan efter en kvart hade jag alla ungar runt mig, speciellt lilla Liv, 1 ½ år, som följer efter mig vart jag en går. Om jag råkar vara 3 meter ifrån henne så börjar hon gråta och skriker "Upp, upp, upp!" Så grymt söt.

Men iallafall, min dag har varit kul, men också väldigt slitsam. Jag har lekt med alla barnen, hjälpt till i köket, städat, skött om lillvilan och en massa mer. Det är inget lätt jobb kan jag säga er. Efter 1 timme är man helt slut, för då är öronen döda och att kroppen är väldigt sliten också. Jag fick inte vara ensam i 1 minut ens, utan hade ungar runt omkring mig hela tiden. Men det var ingen fara, utan bara kul. Roligt att veta att dom ser upp till en.

Min eftermiddag - Slöt vid 15.30. Åkte med mamma och William hem. Det första jag gjorde var att skruva isär min säng, därefter kastade jag ut den. La madrassen på golvet, fixade så att det blev mjukt och skönt, slängde ut mina 2 sängbord, kastade in ett skrivbord. Rotade igenom våran skrubb, hittade en massa inredning, fixade in det i mitt rum, dammade av, damsög och en massa annat. Efter 4 timmar blev jag i stor sätt klar. Har bara en vit hylla som skall sättas upp, sen så får det duga. Och självklart så är inte allting klart föräns jag får en sprillans ny säng. ;) Hör du det mamma?

Min kväll -  Det enda jag har gjort är att jobba på min design. Det går väl hyffsat bra. Önskar att jag vore lika bra som Maja på detta, det skulle göra susen! Men jag gör så gott jag kan. Det är väl innehållet som räknas, eller hur?

Yesyes, det var väl allt jag hade att säga. Skall gå och lägga mig nu och vakna på rätt sida imorgon och vara frisk. Vill ju må underbart när jag skall leka med alla småttingar, man får väl hoppas. Ni får ha det bra, och jag säger lycka till, till alla i min klass! Hoppas ni har det bra på era praktikplatser.

Godnattpåer.

Kommentarer
Postat av: Maja

Aww Felicia gullunge! <3



Förresten, eftersom att din header är sparad på din testblogg så dyker det upp "lösenordsskydd" på din blogg som man måste klicka ner varje gång man går in på den, just so you know :) så ladda upp headern på den här bloggen istället, så löser det sig! pussss älskar dig <3

2010-10-11 @ 23:47:10
Postat av: Felly

Maja, du är gullunge!

Jojo, jag vet det. Men det var bara för tillfället. Hoppas det är bättre nu, suck. Om man suger på detta så gör man, haha!



Åww. älskar dig med hjärtat. Pusspådig! <33

2010-10-13 @ 17:30:04
URL: http://fellyz.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback