Herregud.

DATUM: 2010-10-28 / TID: 00:18:01
">Vardag Kommentarer (2)

Nu har denna dag nått sitt slut.
Har som sagt umgåtts med älsklipälski. Sov, vaknade, åt, garvade, spelade gitarr, sjöng,
snackade, såg film, käkade kakor, myste med kissungarna och en massa annat. Omkring 16.30 hämtade
Benny upp mig. Vi åkte hem, åt mat och tog det lugnt. Jag satt och höll på att göra en video på datan, när väl
den var klar så började självklart datan lagga, så ingenting sparades. Då gick mitt tålamod till botten så jag
var riktigt när på att kasta ut skiten, haha! Men jag tog några djupa andetag och gjorde popcorn ett glas oboy
och lyssnade på härlig musik. När väl humöret var uppe loggade jag in på alla möjliga sidor på internet. Hade
igång msn också, så slog det mig att jag skulle vara översocial, och det var jag. Snackade med allihopa, men
dom verkade inte ta illa upp. Körde igång dunkadunka musik och mådde bättre än bäst, som jag fortfarande
gör. En underbar känsla faktiskt. Bättre mår man utav att veta att man snart skall få lägga sig ner, slappna av
och hamna i tankar och drömma fina drömmar. Livet är härligt för det mesta, håller ni inte med?

Har också kollat igenom en massa bilder. Hittade dom här två snygga bilderna ifrån förra hösten,
riktigt sexiga om jag får säga det själv, *asgarv*. Minns att jag och Saga flummade ihjäl den kvällen,
drack Herrljunga Cider, dunkade musik och skrattade som bara den, fina tider det. Oh, gud vad jag saknar!
Ett minne som varar förevigt. Men nu skall jag krypa ner i sängen, måste först ha något att dricka.
Är törstig väldigt ofta nu för tiden, väldigt ovanligt om man heter Felicia Lydahl, för om man heter så,
så brukar man knappt dricka något, så detta är positivt! Nog med snack. Sov gott allesammans. Nighty.



Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Oh yhey, va söt du är. Vilken tur att det BARA var herrljunga cider. Love Mom

2010-10-28 @ 04:46:38
Postat av: Felly

Yeahyeah, otroligt! Haha.. fast nej!

Jo, det var väldigt tur, annars vet man

ju inte hur bilderna kunde ha blivit annars, ;)

Älskar dig med finaste mami!

2010-10-28 @ 12:24:28
URL: http://fellyz.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback