Hemma.

DATUM: 2010-10-27 / TID: 20:55:28
">Vardag Kommentarer (0)

Som ni märker så har jag inte bloggat sen i Söndags.
Det beror på att i Måndags var jag med mina syskon, sen så sov jag hos
Robin tills idag, så då kanske ni förstår. Vi har väl inte gjort annat än att ta det lugnt,
och levt livet. Igår så var vi ute och gick en promenad och tittade på stjärnorna. Vi gick igenom
en läbbig skog, medan vi gick där igenom så snackade vi om skräckfilmer, så det var verkligen
äckligt att gå där. När vi väl var ute ur skogen så började Robin babbla om en gammal skräckfilm som
heter "It" det handlar om en Clown som spökar runt. Då blev vi självklart dubbelt så skrämda.
Jag skall iallafall ta och se den filmen snart, kanske kan vara värt.
Klicka på bilden så får ni se hur gullig clownen är. :)


Söt va? Yes, jag vet!

Tror jag skall städa rummet lite nu, sen så blir det väl att glo på tv.
Hörs senare busungar!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback