Hej hopp, gummisnopp!

DATUM: 2010-10-16 / TID: 22:49:19
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsan finingar. Idag så har jag hunnit med en massa!
Började med att jag vaknade och käkade frukost. Därefter cyklade jag till stallet.
Fick ha en häst som heter Belinda, grymt duktig hon var. Vi klarade allting på lektionen, yes
vi är bäst tillsammans. Efter ridningen cykla jag hem, hoppade in i duschen och fixade iordning mig.
Runt 13.30 åkte jag och mamma in till stan, hämtade upp Robin och därefter åkte vi till Johannes,
( min lillebror ) Han fyller nämligen 8 år idag. Så jag sprang in med en present, pengar fick det bli den
här gången. Var kvar där i 5 minuter sen så sprang jag ut till bilen, sen så åkte vi vidare till
Östergarn med full bas i bilen. Vi skulle ut dit bara för att Sylvia fyllde 65 igår. Så jag, min familj,
Robin och Göran åkte ut dit och firade henne tillsammans med hennes man, Alf.

När vi väl var där käkade vi god mat och umgicks. Senare på kvällen åkte vi hem, och Robin
följde med. Nu så ligger han i min säng och sjunger, superfint! Och jag sitter här och kollar runt
lite på datan. Vet inte vad vi skall göra nu, ta det lugnt antar jag. Båda är trötta så det blir väl att
sussa nallen snart.

Gooodnajjjt.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback