Heeeeey beautiful.

DATUM: 2010-10-28 / TID: 13:22:55
">Vardag Kommentarer (2)

Har precis bytt lakan och rubbet till min säng.
Skall snart små städa mitt rum, sen skall jag fixa iordning mig inför att
åka in till Saga. Var ett tag sen vi sågs så det måste ske! Blir kvar hos henne ett par
timmar, sen så går jag hem till älskling. Blir dock inte kvar så länge hos honom, utan vi blir
hämtade på kvällen någongång utav Benny, sedan så åker vi hem till mig, tror jag, får väl se hur det blir.
Hör av mig senare emot kvällen, ni får ha det bäst tills dess!
Hejdå.


Vår sång. When I Come Around - Green day


Kommentarer
Postat av: allas babe'

saknar dig korv!<33

Och lagom fucking sur är man på sin jääääävla fittmoppe som stannade två gånger i en korsning! ;$

2010-10-30 @ 19:41:03
URL: http://jerrysbabe.blogg.se/
Postat av: Felly

Missu2!

Haha, sötnos! Ibland är livet tufft lille vän!

Loveu! <33

2010-10-30 @ 22:23:45
URL: http://fellyz.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback