Förlåt.

DATUM: 2010-10-23 / TID: 23:31:15
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsan alla fina.
Vet inte varför jag inte har bloggat för. Är sjuk och har
varit väldigt trött dom senaste dagarna, så har inte haft orken att blogga.
Men hädanefter så skall jag försöka blogga mer, och hitta saker att blogga om.
Min fantasi nu för tiden är så gott som borta, så jag vet knappt vad jag skall blogga om.
Men skall göra mitt bästa.

Som Robin säger " Titta inte tilbaka i tiden, utan tänk framåt"
Så jag tänker inte berätta om dom senaste dagarna, utan det är som det är.
Jag och Robin har iallafall sett på en skräckfilm nu ikväll, den var verkligen kass. När man läste
på baksidan så verkade den bra, men när man såg den, så var den mindre bra.
En utav dom sämsta filmer jag sett iallafall. Tror den hette "Babysitter Wanted" Verkligen inget
som rekommenderas, så ni behöver inte lägga ner er tid att se den, punkt slut.

Är trött, och behöver sova. Vill att den här dumma förkylningen skall försvinna snart,
orkar inte med det längre. Hoppas det är bättre imorgon. :)
Sov gott, natti natti!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback