Det första och sista inlägget för idag.

DATUM: 2010-10-18 / TID: 22:28:18
">Vardag Kommentarer (0)

Sammanfattning utav min praodag.

08.00 -
Började praoen. Klädde på barnen och var ute i tre timmar.
11.00 - Lunchdags.
12.30 - Lunchrast i 30 minuter. Satt i kafferummet och chillade.
13.00 - Lekte med 5 årsbarnen inne i målarrummet.
14.00 - Käkade mellanmål.
14.30 - Lekdax med barnen. Fixade även ett karaoke program till lärarna som dom 
            skall använda på Fredag.
15.30 - Slutade för dagen.

När jag slutade gick jag till piercingstudion och snackade med Sara. Hon sa att allting såg fint ut men att jag ändå skulle vänta ett tag tills allting kändes perfekt. Sen när det är det så skall jag få byta till en mindre piercing så det läker fortare. Så jag gick iallafall vidare, tills jag mötte Benny. Så han hämtade upp mig och därefter åkte vi och hämtade William sen så åkte vi hem och åt mat. 2 timmar efter middagen hämtade Jossan upp mig med sin mopedbil och så åkte vi in till Solbergabadet och hade livräddningsträning. Det var jobbigt, svårt men skitkul. Klockan 21.00 åkte vi därifrån, Jossan skjutsade hem mig och det första jag gjorde var att sätta mig vid datan med kaffe och macka. Snackar även med älskling som jag gjort i en timme snart. Skall iallafall sova snart, är supertrött och har ont i kroppen. Så säger godnatt nu, puss!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback