Dagens

DATUM: 2010-10-04 / TID: 22:29:07
">Vardag Kommentarer (0)

Dagen idag har varit som alla andra dagar.
Jag och Maja gick till Åhlens på lunchrasten och plockade fram
kläder, accessoarer, skor och väskor som jag skulle prova för att köra
blonddinbella style. Vi skall gå till affärer varje lunchrast den här veckan, bara
för att jag skall klä mig som olika storbloggare för varje dag, haha! Det kommer bli skoj.

Dagens eftermiddag spenderades med Älskling. Gick runt på stan och kollade runt,
var hemma hos honom och tog det bara lugnt. Åkte hem redan vid 20.00 bara för att jag
skulle hem och plugga, och det går inte bra kan jag säga er! Har no och matte prov imorgon,
vilket inte kommer gå så hemskt bra. Så jag måste plugga på ett tag till, sen skall jag sova.

Lyckospark på mig, godnatt!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback