Borta bra - Hemma bäst!

DATUM: 2010-10-04 / TID: 21:31:43
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsan. Kom hem i nättras, men har inte orkat bloggat på grund utav att jag varit övertrött. Men nu är jag här igen och har haft en helt okej resa till Rättvik som ligger i Dalarna. Ni kanske undrar varför vi var där. Det var nämligen en utav Sveriges största marknader ifrån fredags-söndags. Så där var vi och kunde knappt tro våra ögon. Den där marknaden tog oss 2 dagar att gå igenom. Men roligt var det, dock så köpte jag inte så hemskt mycket. Var mest ute efter en dalahäst, men det visades sig att dom kostade runt 500 kronor. Men jag är ju bäst på att pruta och se fjantig ut, så jag fick en liten dalahäst för 50 kronor. Sen så köpte jag en tröja som jag själv fick bestämma vad det skulle stå på. Och på den står det "Jag Tillhör ROBIN" så extremt fint. Sen så köpte jag en röd myspysdress och munkar, nomnomnom!

Förutom marknaden så har vi inte gjort så hemskt mycket. Levt livet, åkt runt, som till Leksand, Borlänge, Gävle, Falun och lite mer ställen, varit på ett äventyrsbad som sög, vi betalade 500 kronor, men badade endast i 20 minuter, gick runt i den underbara naturen, åt god mat, sov och en massa annat muppigt. Juste, i förrgår natt så var det skottdrama utanför våran camping. Jag vaknade utav att jag trodde att jag blev skjuten i ryggen eller något. Har seriöst aldrig varit så rädd i hela mitt liv, vågade knappt gå utanför dörren dagen därefter, utan låg och darrade. Men annars så har allting varit helt okej. Jag har lärt mig att man inte skall klaga.

De här bilderna visar den finaste platsen jag någonsin varit på i hela mitt liv. Vattnet var helt stilla, och glasklart. Allting runt omkring speglade sig i vattnet utan några rörelser, som om jag var i ett paradis. Det bästa var att campingen låg precis i strandkanten, så jag njöt kan jag säga er. När jag gick på den där bron, som ni ser lite utav börja jag gråta. Glädjetårar alltså. Det var så sjukt fint så jag blev så glad, kunde knappt prata, hah! Tyvärr så är skärpan på bilderna inte så hemskt bra på bloggen, men i verkligheten var det otroligt! ♥















Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback