At last.

DATUM: 2010-10-24 / TID: 23:00:00
">Vardag Kommentarer (2)

Hellu babes. Har precis andas ut och fått ett lagom stort leénde på läpparna.
Jag har nämligen fått reda på att jag, pappa, Malla och syskonen skall resa iväg till
Egypten i April i två veckor. All inclusive och sådant, riktigt härligt!
Ser fram emot att umgås med allihopa, det är sällan det händer.
Dock så missar jag ett nationellt prov, men mina lärare sa att jag kunde göra det när
jag kommer hem, så det tackar jag för. Synd att det är ett halvår kvar, jag vill åka nu!

Men den som väntar, väntar på något gott, eller?
Har iallafall kollat runt lite på Egypten fakta, verkar väldigt fint. Har även
kollat runt på en massa andra sidor på nätet, onödigt men kul. Tiden gick iallafall snabbt,
jag skulle egentligen sovit för längesen eftersom att jag skall upp vid 06.30 imorgon, bara för
att jag skall in till syskonen och Malla. Skall hänga med till Södervärn och se när Johannes spelar
klasshandboll, skojsi. Blir kvar hela dagen hos dom, och på kvällen har jag simträning, är inte säker
om jag skall gå på den eftersom att jag är sjuk. I vilket fall som helst skall jag till älskling på kvällen,
förhoppningsvis efter träningen, mys!

Så det blir nog ingen bloggning imorgon, men skall försöka få tag på någon data!
Men nu skall jag gå och lägga mig, sängen kallar på mig. Puuuussssss.


Kommentarer
Postat av: allas babe'

du är så galet fin älskling!

Saknar dig cepemycke! :( <3

2010-10-25 @ 16:03:36
URL: http://jerrysbabe.blogg.se/
Postat av: Felly

Aw, tack detsamma snyggve.

Saknar dig med :( <3

2010-10-26 @ 17:27:06
URL: http://fellyz.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback