13 oktober.

DATUM: 2010-10-13 / TID: 21:31:06
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsan! Idag så har jag haft prao igen. Det var prao dag 3 idag. Har gjort en himla massa som dom andra dagarna. Allt har varit som alla andra dagar, förutom att vi gick en minipromenad till en lekplats som ligger vid Bingeby. Där lekte ungarna ett tag, sedan så var det dags att gå till dagiset igen, och då stod maten fram dukad. Idag fick vi basilika kyckling med ris, inte så dum mat där inte. Efter maten var det dags för vila för dom allra minsta och bandvila för de övriga. Under vilan satt jag i kafferummet och drack kaffe och tog det lugnt. Efter rasten var det dags för mellanmål, då fick vi smaskig hallon smoothie och skorpor. Därefter skulle allihopa gå ut. Så jag började klä på dom allra minsta. Sen så tittade jag upp och där  stod Robin. Fytusan vad jag blev rädd! Då hade han alltså stått där ett tag och stirrat på mig, medans han snackade med fröknarna. Om man är blind så är man. Runt 15.30 så slutade jag. Då gick jag vidare till Norrbacka och snackade med William och umgicks med honom. Runt 16.00 så kom mamma och Benny dit för att ha utvecklingssamtal med William och lärarna. Jag fick vara med där inne och lyssna, no comments.

Imorgon är det dags för prao igen. Fast då slutar jag 12.00. För då skall jag vara nere vid rackethallen, för att gå på yrkesmässan med klassen och en massa andra, skojskoj! På eftermiddagen skall jag vara med älskling. Vet inte riktigt vad vi skall göra, utan det får vi se. Nu skall det snart sovas, är rejält trött, så jag säger godnatt nu.
Ha det bra, pusspåer.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback