Jao.

DATUM: 2010-11-04 / TID: 22:36:31
">Vardag Kommentarer (0)

Mhkey, kan väl berätta lite snabbt om dagen. Vanlig skoldag, slöjd, so, klassrådstid, lunch, svenska, språk och 2 elevensval pass. Extremt rolig dag! Fast nej. Efter skolan fick jag sällskap utav Emelie hem. Jag skulle nämligen till mina syskon, och Emelie bor bara en bit ifrån. Så vi snackade lite, sjöng och sådant, så trevligt så! När jag var hemma vid syskonen och Marlene så åt vi på direkten, därefter så åkte jag, Mindie och Marlene till stallet. För Mindie skulle på ridskola. Hon är 6 år och riktigt kort, men ändå så rider hon en häst som är 1.80 i manken, hur vågar ungen? Brås på sin syrra väl, haha ! ;) Nejmen, hon var superduktig. Blir så stolt. Dock så satt jag på läktaren och frös arslet av mig. Hade tunna tygskor och vår jacka, kanske inte världens varmaste kläder. När äntligen timmen var över så åkte vi hem. Då kastade jag mig i soffan med resten utav familjen. Alltså Pappa, Marlene, Johannes, Oliver, Mindie och min kissmisse Zolero. Där satt vi och snacka, tog en fika och såg på Robinsson. Brukar inte se på det programmet, men rätt så spännande var det faktiskt. Men vid 21.00 så ville jag hem, så pappa skjutsade hem mig. Det första jag gjorde var att sätta på tvn och ringde älskling. Tiden har gått fort, som vanligt. Ser på American Pie 2 nu, som visas på 6:an. Mycket rolig är den, roligare blir det om man är övertrött som jag är. Direkt efter filmen måste jag sova!

Imorgon är det Fredag, hur underbart är inte det!?  För det första så slutar jag 13.20, för det andra så skall jag köpa en ny vinterjacka imorgon och för det tredje så kommer jag ha Robin för mig själv ifrån 13.20 imorgon till Söndag kväll, tjuho! Min fina, satan vad jag älskar dig. Finns inte ord för att förklara, men underbar är du. ♥ Nej, om man skulle ta och stänga av datorn nu. Ha det bra, dröm sött allihopa. Godnatt!

                                              Blickar tillbaks ifrån i somras, då vi var på Öland. SAKNAR!
 


Johannes.

Mindie.

Oliver, Mindie & Johannes, mina sötnosar!

Snyggve!

Oliver och Johannes!

Mindie och Johannes, glassmonstaaar.

Marlene och Pappa.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback