Min dag.

DATUM: 2010-11-15 / TID: 22:54:34
">Vardag Kommentarer (0)

Idag så vaknade jag, som alla andra dagar. Åt frukost, fixade mig och fick skjuts till skolan. Helt okej dag. Emma och jag har hängt hela dagen. Snackat om kompisar, saker som hänt och en massa andra bekymmer. Vi gick även på stan och kollade på kläder. Hittade en superfin kofta, som dock kostade 500 spenn, det orkar jag inte slösa mina pengar på. Så det var bara att glömma den fina koftan och återgå till skolan. Hade matte som sista lektion. Satt och lyssnade på gammla låtar som verkligen väckte minnen. Herregud alltså. Minns förrförra året. Då kändes allt mer spännande och det hände så mycket mer. Det var faktiskt då jag blev vän med min fina kärlek. Slutade skolan klockan 14.00. Då sprang jag till bussen i blåsten och mötte upp Sabina. Vi snackade lite om saker som hänt och skolan. Kul att träffa henne faktiskt, det händer så sällan nu för tiden. Men vi åkte bussen tillsammans. Men det dröjde inte så hemskt länge innan jag skulle hoppa av. När jag kom hem så snodde jag mammas säng och tittade på "It" än en gång. Vågade faktiskt se den själv. Den var mindre läskig när man såg den själv. Fast clownen kommer alltid att vara läskig, alltid.

Runt 18.45 hämtade Jossan upp mig med hennes söta mopedbil. Vi snackade om en massa på vägen in till simträningen. Dock så var vi väldigt tidiga, så vi fick sitta och vänta ett bra tag. Men till slut så var vi i vattnet. Jag hade tänkt att köra den enkla simträningen. Men jag körde den tunga träningen. Inte ett dugg trött var jag efter. Gjorde lite extraövningar och sådant, extremt skönt. 22.00 kom jag hem ifrån träningen. Satt mig vid datorn direkt, snackade med älskling, drack kaffe och annat. Nu är den snart 23.00 och jag borde sova, men jag är inte trött och orkar inte. Så jag sitter kvar här ett tag till. Skall se klart National Treasure - Hemligheternas bok. Sen så skall det sovas! Skall nog göra ett inlägg till om några minuter, om jag orkar. Om inte så säger jag godnatt nu.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback