Underbara dagar.

DATUM: 2010-11-27 / TID: 20:43:38
">Vardag Kommentarer (0)

Torsdag - Vanlig dag i skolan. Rätt soft. Slutade runt 13.30. Gick då på stan ett par timmar för att kolla på skor, julklappar och kläder. Hittade dock inga skor och inte heller några julklappar. Men ett par svarta byxor och en tröja köpte jag till mig själv iallafall. När jag gått på stan i några timmar så började jag lunka hemåt till pappsen. När jag väl var där så sjöng jag Singstar med Johannes, och det gick ju bra. Fast nej. Därefter tog jag hand om Oliver när han badade, så söt! Sen så gick tiden fort, och bla bla bla. Jag och pappa såg på Robinsson och babblade om en massa saker. Plötsligt så sa han att han skulle åka och ta ut pengar. Klockan var då 21.30. När han kom hem så tog han fram 500 spenn ur fickan som jag fick. Väldigt snällt, fast hade räknat ut det. Så jag sussade gott den natten kan jag säga er.

Fredag - Vaknade med ett glatt humör. Tittade ut igenom fönstret, tjockt med snö! Superfint. Gick ner och åt frukost med Oliver. Därefter fick jag nybakade bullar utav Malla, oerhört gott. Duschade, fixade iordning mig, packade ihop mina saker och begav mig av till stan. Där träffade jag Älskling. Vi kollade på allt möjligt. Skor var det jag var ute efter, men hittade dock inga. Så vi kollade på annat istället och träffade en massa folk ifrån Robins klass. Dessutom så umgicks vi lite med Dennis, trevlans. När vi väl tröttnat på stan så gick vi hem till Robin. Vi tog det lugnt, såg på tv, Björnbröder och myste. När klockan närmade sig 21.30 så gick vi en sväng till Puma. Där träffade vi på Vickan, Jossan, Miranda och Felicia. Snackade ett bra tag med dessa brudar. Vi gick in, träffade annat folk. Men de roliga folket var inte där så det var inte så speciellt kul. Efter en timme så bestämde vi oss för att gå hem, och det gjorde vi. När vi var hemma så var vi frusna, så vi badade. Och därefter så myste vi ner oss i sängen och glodde på tv. SUPERMYSIGT! :blush: älskar dig, så otroligt mycket!

Lördag - Vaknade utav att alarmet på mobilen satte igång, tyvärr. Klockan var då 09.30. Jag skulle nämligen bli hämtad 10.00 - 10.30, för att åka hem och baka Kola tills julskyltningen som är imorgon. Så jag väckte älskling också, vi tog ett låååååångsamt farväl, haha! Klädde på oss, gick ner. Snackade lite med Tom och Felicia. Sen så var det dags för mig att åka hem. När jag väl kom hem så hade mamma gjort klart smeten till Kolan. Så jag väntade på att lägga in dom i papper. Och fysatan vilken tid det tog. Tur att jag hade mamma som hjälpte mig. Det gick hyffsat snabbt eftersom att vi lyssnade på musik och sjöng som ett par dårar. När vi var klara så åkte vi in till Solberga badet för att bada med Williams klass. Det var kanske inte det roligaste, eftersom att jag simmade runt ensam. Stod även still i vattnet rätt så länge, så blev iskall. Så sprang ner till bastun och värmde mig och tänkte en hel del. Därefter fixade jag iordning mig. Gick upp. Träffade Pappa, Johannes, Mindie och Oliver som skulle bada med Johannes klass. Lite komiskt att vi träffades, men iallafall. Efter badet åkte vi och hämtade upp hamburgare. Åkte därefter hem, såg på ett avsnitt chuck med grabbarna ( William och Benny ). Och nu ligger jag här och fryser. Skall snart göra iordning kaffe och sätta mig vid tv och ta det extremt lugnt. Superskönt!


Denna bild tog jag igår på Robin inne på Lekstugan. Han kanske vill ha en sån i julklapp utav mig?
Han verkade iallafall gilla den stort, haha! Söt.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback