Typical

DATUM: 2010-11-10 / TID: 17:50:38
">Vardag Kommentarer (0)

Var på stan med Jennifer "en äkta Thomsson" förut. Jag slog vad om att vi skulle träffa
 den "skumma typen" på stan, som jag tyvärr inte får tala om vem det är. Jag sa även att denna
person skulle sitta på Mcdonalds med sina tuffa polare, suck. Och Jeffe sa att denna person
verkligen inte skulle vara på stan. För människan brukar sällan vara på stan nu för tiden, trodde Jeffe.
Men när vi gick förbi Mcdonalds och tittade in så var just denna person där inne med sina muppar.
Jag hade rätt, är inte det läskigt? Whatever. Vi gjorde allt för att hålla oss undan, för vi ville
inte se eller snacka med denna person. Så vi sprang iväg, kollade på julklappar, kläder,
 smycken och en massa mer. Vi båda tog bussen hem vid 15.45, fast dock olika bussar.
Det var skoj att snacka och umgås med dig din lilla busunge, Felly har saknat dig, mycket!
Nu skall det pluggas hela kvällen! Lär blogga mer sen.
C-ya.

J ♥ F


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback