Trött.

DATUM: 2010-11-02 / TID: 21:40:21
">Vardag Kommentarer (0)

Hej allihopa.
Lång skoldag idag, slöt 15.30. Då gick jag till Expert och
träffade Robin där. Vi var så kallade "soffpotatisar" ett tag. När jag värmt mig så gick
vi ut i kylan och fortsatte till Mcdonalds. Där köpte Robin en glass till sig själv och en äppelpaj till mig,
så snällt så. Senare så hämtade Robins lotsaspappa upp oss vid Max, då åkte vi hem till deras place.
Jag och Robin såg på tv, snackade, åt bullar och mat, det var väl det enda. Runt 20.00 så hämtade Benny
upp mig, och det var lika svårt att säga hejdå till älskling som vanligt, snyfft!

Tiden har gått fort, som vanligt. Hade egentligen lovat mig själv att gå och lägga mig
21.30. Men tyvärr så blir det inte så. Måste träna inför karaoken imorgon. Jag vet inte ens vad jag skall
sjunga!? Så otroligt jobbigt, jag dör!

Sådärför, så har jag ont med tid, eftersom att jag vill sova så snart som möjligt.
Är så trött, så kan knappt se vad jag skriver. Så tänker vara tråkig nu, men måste faktiskt
sluta blogga nu. Godnatt!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback