This day coming to an end, finally.

DATUM: 2010-11-23 / TID: 22:41:28
">Vardag Kommentarer (0)

Denna dag har varit helt okej. Har kultur dagar i skolan. Vilket menas med att man inte har vanliga lektioner utan får göra annat istället. Jag och min sköna klass har byggt drakar och sätt på film idag. Jag och 9 andra brudar ifrån min klass gjorde en stor drake. Tror att den var 1 meter på längden och bredden, om inte mer. Plus att vi klippte ut en massa tygbitar och satte på perfekt. Vi fick mycket beröm om våran fina drake, vi slog Patriks iallafall. Vi såg även på film. " City Island " En bra film faktiskt. Bra för att visas i skolan. Orkar inte berätta vad den handlade om, men den är värd att se. Rolig och man förstår den på ett bra sätt. Slutade skolan 14.30. Tog bussen hem. Ställde mig framför tvn när jag kom hem och sjöng lite Lips. Det är ett sångspel till xbox360, riktigt kul faktiskt. Därefter blev det datan och tvn i ett par timmar. Det finns inte så mycket annat att göra en dag som denna.

Nu sitter jag och ser på The X-effect, som jag vanligtvis brukar. Snackade nyss med älskling i teleffooooon. Men han skulle typ äta något så han skulle ringa mig snart igen. Det är skönt att snacka med den mannen. Skall snart smita in i mitt rum och försöka lägga mig ner och slappna av. Börjar 09.00 imorgon, egentligen 10.00. Men jag skall snacka med Stefan om gymnasieval typ. Men det kommer nog gå bra. Jag vet ju vad jag skall gå för linje och har ett mål att följa!

Godnatt. :)




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback