Sov gött fofan.

DATUM: 2010-11-03 / TID: 22:57:25
">Vardag Kommentarer (0)

Sådärja, nu har jag tagit bort en hel del bilder, vilket känns otroligt skönt.
Skall snart ta min medicin och fixa iordning mig inför att lägga mig i sängen.
Detta kommer bli en sen kväll. Tänker så mycket, så kommer inte kunna somna på ett
bra tag. Imorgon bitti skall jag upp 06.00, som alla andra dagar. Skall cykla upp till bussen
och åka tillsammans med Vicki, gud vad jag saknar henne! :( Behöver verkligen snacka med
henne om en massa saker känner jag, hon har nog mycket att säga också. Älskar dig Vickitick,
glöm aldrig det. ♥

Finns tyvärr inget speciellt att berätta om dagen. Förutom att jag och Emelie gick på stan efter
skolan. Kollade på jackor, kläder, julklappar och så. Det känns som att den här julen inte kommer bli
så hemskt seriös. Det är liksom lite mer än 1 månad kvar, sen så smäller det. Det känns som att ingen
firar det på samma sätt längre. Utan det bara är en grej som "händer". Jag skall iallafall pynta till mitt rum
ordentligt, köpa superfina julklappar, baka riktigt mycket gott och få alla att känna som jag! ÄLSKA JULEN!

Sådär, det var väl att jag hade att komma med idag, haha!
Nu stänger jag av den här datan, hatar den! Godnatt. :*



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback