Sängen.

DATUM: 2010-11-30 / TID: 22:49:56
">Vardag Kommentarer (0)

Hyffsat skoj dag idag. Speciellt i matsalen. Mitt och Majas lilla skrattanfall,
( men det är endast våran lilla hemlighet. HAHA ) Har även halkat för första gången denna vinter.
 Ramlade på rygg och slog i huvudet och fysatan vad jag garva! Sjukt kul var det.
Roligare var det att veta att typ hela caffis såg. Dock så tappade jag bort min skåpnyckel i snön,
men som tur var så hade Maja min extranyckel, så det gjorde inget. Även på elevensval
så var det mycket skoj. Jag, Elin, Kendra, Jocke, Johan och Casper hade matte, superkul lektion.
Andra passet så var det jag, Elin, Buster, Jocke, Johan och Casper. Vi hade "MVG i SO",
 Intressant lektion faktiskt. En massa garv. Och när det plötsligt blev en tystnad så skrek Johan
 " Men jag har hört att vi var apor innan"
Ohgud vad alla börja garva. Börja till och med gråta.
 En helt okej lektion alltså. Kul dag!

Eftermiddagen/kvällen så var jag med Robin, älskling! Riktigt trevligt, som vanligt.
 Har gjort det vanliga. Sett på tv, flummat, lekt med snö, myst, lagat mat och så vidare.
 Hann inte säga hejdå till honom, för han hade följt mig hela vägen till busstationen.
 Men så stod hans buss där redo att åka så han var tvungen att springa.
Så fick ingen hejdå kram och ingen hejdå kyss, snyfft.
Men det tar vi på Lördag, hihi! Skall ta och sova nu snart. Längtar till sängen.
 SUGEN PÅ ATT SOVE! SÅ NIGHTY-NIGHT!

Tog dessa finfina bilder på Robin förut när vi var på väg till busstationen.
Sötnos, fan vad jag älskar dig.




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback