ooohlala.

DATUM: 2010-11-18 / TID: 21:58:08
">Vardag Kommentarer (0)

Har lagt ner all min fria tid ikväll på att städa mitt rum.
Har städat min garderob och plockat ut en massa saker som skall slängas!
Nu kan jag bara fylla i med nya kläder, om jag hittar något snyggt och orkar.
Imorgon skall jag iallafall ta och köpa ett par nya svarta byxor, eftersom att mina har
gått sönder, så typiskt. Har även lagat några plagg, misslyckat men det var värt ett försök.
Har sytt in mina tights som är några storlekar för stora, haha! Om man är duktig så är man.

Ser på Lyxfällan nu, herregud vilka problem en del har :o En sån får jag verkligen inte bli.
Jag skall ta hand om min ekonomi, på ett bra sätt, hör du det ROBIN !? Haha ♥

Nej, skall fortsätta att städa nu, HEJSVEJS.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback