Nukörviigen.

DATUM: 2010-11-07 / TID: 19:29:45
">Vardag Kommentarer (0)



Yey! Det här med bloggning när man umgås med pojkvän är inte lätt.
Känner att data är så ointressant då. Man kollar igenom sidorna på nätet, men orkar inte
börja på något, för hittar ändå inget bra slut. Men iallafall. När jag är ensam så kan jag koncentrera mig
och låta tankarna snurra runt lättare, om ni fattar. Helgen har jag spenderat med älskling. Han har sovit här
sen ifrån Fredag tills idag. I Fredags så hade vi fredagsmys, såg på idol, scream 2 och sånt. Igår så
sov vi, var nere vid kyrkogården med familjen och tände ljus vid Jonathan ( min storebror ). Därefter åkte
vi och hyrde filmer. Men hann bara se en skräckfilm, sen så somna jag. Så hade tänkt se mirrors 2 senare
ikväll, ENSAM. Om jag vågar. Och idag så har vi varit i Östergarn och blivit bjudna på mat. Har även
skjutit luftgevär i Katthammarsvik med Alf, Robin, William och Benny, skojsigt! Det gick väl hyffsat bra, host.

Sitter nu och skall plugga till So:n, det går förjävligt.
Kan ingenting och vet inte vart jag skall börja, riktigt jobbigt. Men skall försöka!
Så vi hörs sen, ciaociaociao.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback