Jaha.

DATUM: 2010-11-17 / TID: 22:20:53
">Vardag Kommentarer (0)

Det var den här dagen, imorgon väntar ännu en dag.
Har ju sovit hos pappa i nättras, det gick super. Igår så var jag, pappa, Mindie och Johannes
och badade på Solberga badet, hyffsat kul, fast iskallt. Det dröjde inte länge innan jag sprang
ner till bastun och värmde mig. Senare på kvällen gick älskling hem till mig. Vi var ute och flummade.
Dansade och sådant. Han gick hela vägen till mig för att lämna en plattång, hallå liksom.
 När han gick hem så hoppade jag i säng. Dagen idag har varit okej. Dansade på gympan, en utav
dom roligaste lektionerna hitills. Annars så har det bara varit en tråkig vanlig skoldag. Efter skolan gick
jag på stan och kollade på skor, gick väl inte så hemskt bra. Så tappade orken att leta. Så började
gå emot Södervärn för att möta Robin. När jag väl var där och hade kramat om min fina så gick vi hem
till honom. Såg på tv, gosade, åt mat, gosade, såg på tv och gosade. Tyvärr så gick tiden fort. Blev hämtad
redan vid 21.00. Och nu har tiden gått fort, jippiyey. Mår inte så hemskt bra. Behöver sova, men orkar inte.
Fick nyss reda på lite saker som tydligen hänt för någon månad sedan. Men jag skall glömma det nu,
för jag vet att jag kommer klara det här och att just denna "person" gör allt för mig. Så nu är det glömt.
Nu tänker jag framåt, på framtiden och gör det bästa utav situationen.

Bild ifrån engelskalektinen på Frida och mig.



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback