Host host host.

DATUM: 2010-11-24 / TID: 21:40:06
">Vardag Kommentarer (0)

Ännu en lång kulturdag. Skulle ju egentligen börjat klockan 10.00. Men skulle till Stefan
och snacka klockan 09.00. Så jag var redan i stan klockan 08.00. Var inne på Coop, träffade Elias.
Han köpte Cola, jag tuggummi. Vi satte oss på en alkisbänk och snackade och sådant.
När en långsam timme gått så gick jag till Stefan. Han sa en massa bra till mig, som gjorde mig överlycklig.
Han sa att jag kommer ha mycket enkelt att komma in på linjen jag vill in på, och att jag kommer lyckas i livet.
Det var ju trevligt att höra. När jag hade snackat klart med honom så gick jag till mitt skåp,
väntade på alla andra i min klass. Klockan blev 10.00 och då gick vi till Fornsalen och kollade på en
" kvinnlig utställning, typ"? Tyckte inte att det var så speciellt kul. Så jag var glad när vi äntligen fick lunch
ifrån klockan 11.30 - 13.00. Men då väntade ännu ett besök på fornsalen och en annan utställning.
Handlade om avrättningar och sådant. Eftersom att jag bara ville hem så var jag inte så hemskt
insatt i utställningarna, haha! Egentligen så har den här dagen varit hyffsat soft. Men eftersom att
jag har riktigt ont i halsen, hostar som en dåre, låter som en skum sak när jag pratar och är
 snorig upp på det så vill man nog bara hem antar jag. Men klarade mig igenom dagen iallafall.
Skulle egentligen ha tagit lite bilder, men det blev inte av.

Naj, nu blir det tv och mys! Heydå.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback