Hemma..

DATUM: 2010-11-14 / TID: 22:15:29
">Vardag Kommentarer (0)

Eftersom att jag inte har varit hemma den här helgen så får jag göra en kort sammanfattning utav dagarna.

Fredag: Var på Puma med Vickan och Selma. Träffade en massa folk. Kan inte påstå att det var så hemskt kul. Det började bli kul när jag väl skulle dra hem till Robin. Då dansade jag, Vickan, Selma och Maja på scenen, extremt kul var det. Vid 22.00 gick jag och mötte upp Robin. Vi drog hem, badade, såg på tv och sov.

Lördag: Blev väckta utav Robins mamma vid 10.00. Då skulle vi fixa iordning oss, packa in i bilen och därefter åka till Follingo's lokal. Där var det nästan färdigfixat till festen. Ungefär i 6 timmar så var vi där och fixade inför Tom's fest och väntade på att festen skulle börja. Under dessa timmar så åt vi en massa hamburgare och smörgåstårta. De var nämligen så att det kom runt omkring 60-70 folk. Och vi hade 12 stora smörgåstårtor. Och förstår ni hur mycket det är? Vi fick 4-5 smörgåstårtor över. Så jag tog med mig en halv hem, hihiho! Men whatever. Runt 18.00 började folk att komma. När alla hade kommit så käkade vi. Sen så fikade vi, festade, lyssnade på musik, umgicks med folk, hjälpte till, var ute och en massa mer. Jag umgicks bara med Robin, Hugo, Jossan och Amelia. Klockan 03.00-03.30 drog folket hem. Då fick jag, Robin, Tom och Erica städa undan en hel del. Plocka ihop bord, stapla stolar osv. Ungefär 04.00 hade jag och Robin bäddat uppe på scenen. Vi somnade väääldigt snabbt!

Söndag: Blev väckta 11.00. Skittrötta. Städade lokalen ifån 11.00 - 15.00. Då åkte vi hem, duschade, vilket var extremt skönt. Den där lokalen var skabbig, läskiga tapeter, läskiga möbler, otäcka tavlor med gammla gubbar på, skabbiga täcken, soffor och sängar, bluä. Så det behövdes kan jag säga! När vi vilat ut så drog jag, Robin och Jossan till deras pappa. Första gången jag träffade honom faktiskt, skumt? åhjo. Men han var trevlig. Vi var väl kvar där en timme, därefter drog vi hem. Tittade på tv, åt smörgåstårta, drack läsk och mumsade kladdkaka. Tiden gick tyvärr för fort. Klockan blev snabbt 21.00, och då blev jag tyvärr hämtad. :/

Skall iallafall ta och sova nu snart. Sitter och glor på Beck - Advokaten som är på tvn. Men orkar inte se klart, så det är bara att hoppa i säng. Imorgon är det ju skola igen, TJUHOOOO! Orkar inte :( Godnatt på er!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback