Goooooooodnatt.

DATUM: 2010-11-01 / TID: 22:35:03
">Vardag Kommentarer (0)

Hemma ifrån träningen nu jao! Det var skönt kan jag säga er, riktigt ont
i ryggen gjorde det, men det är väl kanske bra, vem vet? Whatever.
Sitter och dunkar musik nu, riktigt superdupernice. Skall snart fixa lite tills imorgon och
även plocka lite i rummet, det är lite smått stökigt, absolut inte okej. Därefter skall jag dricka
minst en halvliter vatten och ta min medicin. Är törstig hela tiden nu för tiden, fattar inte vad som
har hänt, men det är väl bra tycker jag. Efter jag släckt törsten så skall jag borsta tänderna och
gå och lägga mig, gud så skönt. Zzz..

Imorgon är det skola, jippieyey! Fyfan.
Efter skolan skall jag träffa älskling, jippiyey! Ohja, JIPPIYEY!
Vi skall gå lite på stan och sen skall vi hem till honom. Jag skall tydligen få en "överraskning"
utav honom i morgon. Jag är så nyfiken. Hoppas han inte köper något bara, vill inte att han skall
lägga ut pengar på mig, haha! Aja, det är i och för sig hans liv och hans pengar, och han får ju
göra vad han vill, såklart. Så jag får väl se vad jag får. Vad det än blir så blir jag glad.
Aja, nu får jag ta och röra på mig, sov bäst allihopa. Godernatter.


Älskar dig mest gubben, du är finfinfinast!
Du och jag, så länge du står ut och älskar mig, glöm aldrig det!
Felicia Lydahl ♥ Robin Lekander


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback