Godnatt.

DATUM: 2010-11-21 / TID: 22:58:34
">Vardag Kommentarer (0)
Dagens låt: Wake it up - E-40, Akon.
Dagens dusch: Tog jag för ett par timmar sedan.
Dagens frisyr: Utsläppt som vanligt.
Dagens smink: Sminkfri!
Dagens händelser: Hände inte så speciellt mycket. Förutom att älskling var här.
Dagens roligaste: När jag halka i duschen.
Dagens vill ha: Nya underkläder, vinterskor och jeans.
Dagens saknad: Saknar mina syskon. 
Dagens drog: Det var helt klart Robin!
Dagens tråkigaste: Vädret.
Dagens finaste: Robin, såklart! Finare finns ju inte.
Dagens måste: Sova!
Dagens dricka: JULMUST!
Dagens köp: Har inte köpt något. 
Dagens mat: Åt stek, som jag inte gillade. Så det blev macka istället!
Dagens sjuka: Det har inte hänt något sjukt, inte vad jag vet iallafall.
Dagens kärlek: Robin Robin Robin Robin! ♥
Dagens mående: Har varit lite depp. Men beror på att jag är övertrött. Annars så har jag mått bra. 

Väldigt intressant lista, fast nej. Skall ta och sova nu. Det är ju en dag i morgon också. Gillar inte måndagar. Men man får tänka att snart så är det helg igen. Sov gott allesammans. Godnatt

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback