Godernatter.

DATUM: 2010-11-28 / TID: 23:06:34
">Vardag Kommentarer (0)

Kall dag. Åkte in och lämnade kolan till julskyltningen. Åkte vidare till skokanonen och köpte ett par vinterstövlar. Därefter fikade jag på Norgatt med familjen och senare begav jag mig till Öster för att möta upp älskling. Gick med honom ett tag. Sen så var det dags för mig att stå nere vid julskyltningen vid vårat stånd. Det gick väl inte så hemskt bra. Man såg knappt sakerna vi skulle sälja eftersom att det låg snö över, lite synd men det gick iallafall. När en timme hade gått så mötte jag upp älskling igen. Vi kollade igenom julskyltningen, kollade på kläder och så. Senare gick vi till busstationen. Han tog 10:an och jag tog 20:an. Helt åt andra håll, snyfft. När jag kom hem så storstädade jag mitt rum, supersnyggt och rent. Därefter lyssnade jag på musik, ritade lite. Ritade även nästan klart bildbetinget som skall lämnas in i morgon, hihi. Och nu sitter jag här vid datorn, nyduschad. Skall snart hoppa ner i sängen och sussa nallen. Det är ju en dag i morgon också. Så jag säger godnatt nu! GODNATT.

Som ni märker så tog jag inga bilder. Fast jag köpte superbra batterier.
Men det får bli en annan gång. Sorrrryyy. :*


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback