Första advent.

DATUM: 2010-11-28 / TID: 09:45:30
">Vardag Kommentarer (0)

" Vi tänder ett ljus i advent, det värmer den som frusen är.
Vi tänder ett ljus i advent, det sprider ljus i vårt mörker här.
Och alla som är rädda och fryser på vår jord, dom borde få sitta vid vårt bord
när vi tänder ett ljus i advent, när vi tänder ett ljus i advent."

En fin liten sång som jag alltid sjöng i kyrkan när jag var mindre.
Skall snart åka in till stan för att lämna gosakerna som jag och mamma bakat till julskyltningen.
Om vi kommer ut härifrån förstås. Det är dubbelt så mycket snö här än vad det är i stan.
Och plogarna har inte varit här, så vi får se hur det blir med det. Vi lyckas, nog.

Skall köpa batteri sen till min kamera och kanske ta lite kort idag.
Om jag orkar förstås, men det gör jag förhoppningsvis! HEJSVEJS.




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback