Du är underbar.

DATUM: 2010-11-11 / TID: 21:24:38
">Vardag Kommentarer (0)
Två månader med älskling idag, hihi!
Du är den bästa jag vet älskling, allt du gör och säger är så perfekt.
Varje timme, minut och sekund med dig är värt miljoner att få uppleva.
När jag är med dig är jag trygg och glad, fan vad du är underbar!
Det är dig jag vill va med, dig jag vill dela mitt liv med. Alla dessa ord är
sanna, så få det alltid att stanna. Jag älskar dig mer än vad ord kan förklara.
Du är min värld, du är mitt allt. Jag kan inte leva utan dig, du är luften jag andas.
Tack för att jag får va med dig, och tack för allt du gjort för mig.
Du har ett hjärta utav guld, och en stäl som en juvel.
Du är det viktigaste för mig, glöm aldrig det.
Du och jag mot världen, Robin. ♥



Nu skall det pluggas till SO provet imorgon, det kommer gå förjävligt!
Men skall iallafall försöka. Kan vara uppe lite längre ikväll eftersom att jag börjar
10.10 imorgon, F1 nice jööö!
Vi hörs allleesammans. Godnattgodnatt.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback