C-ya.

DATUM: 2010-11-15 / TID: 23:24:44
">Vardag Kommentarer (0)

Juste. Imorgon kommer jag inte att blogga. För jag skall till pappa imorgon och sover där. Så det är knappast troligt att jag kommer ha tid till datan då. Vi skall tydligen bada enligt Johannes, sen så har jag fullt upp att leka med mina fina syskon. Så kommer nog inte ha tid med data, tyvärr. Utan jag får blogga på Onsdag igen. Skall vara med mitt hjärta då, men bloggar när jag kommer hem på kvällen. Känner att jag har blivit extremt dålig på att blogga. Måste skärpa mig snart. Det känns bara som att jag inte alltid har tid att blogga. Men försöker mitt bästa.

Det här var förresten en utav låtarna som väckte minnen. Tänker inte på någon speciell person i den här låten. Utan det var bara en låt som jag lyssnade väldigt ofta på. En låt som verkligen fick mig att tänka till på saker som hänt. Tycker att den är fin, väldigt fin. Men nu skall jag faktiskt ta och sova. Ni får ha det bäst tills vi ses igen. Godnatt på er. Sov så gott och dröm mysiga drömmar, för det skall jag!


 AMC - Jag kan inte ljuga för dig

Den här bilden ger typiska minnen.
Visst är den fin, fast ändå sorglig?


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback