Ajfan.

DATUM: 2010-11-08 / TID: 18:51:53
">Vardag Kommentarer (2)

Skön dag idag. Inga anstängande lektioner utan det bara flöt på.
Slutade klockan 14.00. Då gick jag runt hela stan och letade efter en jacka och julklappar.
Hitta till slut en jacka som ni ser på bilden. Hittade dock inga julklappar, ovanligt?
Nej! Det hände faktiskt två saker idag på stan. För det första så skulle jag gå ner på Inter Sport,
och tror ni det började pipa för tredje gången? JA. Fyfan vad pinsamt. Men dom känner igen mig nu
så dom är vana, haha! Och för det andra så skulle jag gå in på Coop, då säger en gubbe till mig "Det är
en katt, därborta runt hörnet. Se nu kommen han ju"
Och det var sant, en katt sprang emot oss.
Jag gick och hämtade personalen sen så fick vi lämna katten till polisen, komiskt.
Det händer alltid något skumt när jag är på stan, skumbanan säger jag bara.

Nu skall jag byta om inför simträningen, shit pommes vad skönt det skall bli.
Längtar som bara den. Nu skall det taggas! H e j j s v e j s !


HAHA, denna bjuder jag på.
Checka mitt ansikte lixom, snyggggve!
Huvudsaken är att jackan är med. Den duger så länge!


Kommentarer
Postat av: Willeboii brorsan

ja den där jackan du skryter för mycket om den! irriterande men du är tonåring så det är ju så med er kläder

2010-11-09 @ 18:18:57
Postat av: Felly

Eeeeeyy! Jag skryter inte :(!

Du irriterar mig med ditt jäääkla tjatande (a)

Men jag älskar dig mycket iallafall lillebror! <3

2010-11-09 @ 18:30:19
URL: http://fellyz.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback