:'(

DATUM: 2010-05-04 / TID: 22:27:38
">Vardag Kommentarer (0)

Förlåt.. men jag orkar inte göra en ny design än.
Så jag bytte bara till svart bakgrund. Känner för den färgen nu.. jätte rolig eller hur? Men aja.

Sitter här och glor in i en vägg med ögonen fyllda utav tårar.
Jag är så grymt trött på allt.
Vfan är det för värld jag lever i.
En värld som inte är rättvis.
Jag vill leva i en värld
där alla accepterar varandra.
Inte i en värld smockad av mobbning och hot.

Åh nej. Det här är inte en jävla period som alla säger.
Jag mår inte bra och det har pågått länge att jag känner såhär.
På utsidan ler jag, men på insidan skriker jag och gråter floder.
Jag ger snart upp, tappar hoppet. Förevigt.
Nobody dies virgin, life fucks us all








Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback