äälskar dig!

DATUM: 2010-05-04 / TID: 23:38:51
">Vardag Kommentarer (0)

Älskling, vad som än händer,
och vad än folk säger..
Så kommer du alltid ha störst del i mitt hjärta.
Ingen kan ta din plats, förstå det. 
Jag är så lycklig över att jag har dig,
min bara min fru.
Jag blir så ledsen när du är ledsen.
Som vårat telefonsamtal, jag gråter med dig.
Jag lider med dig.. jag finns här för dig livet ut.
När jag tänker på tanken att förlora dig, så blir jag vettskrämd.
Jag klarar ingenting utan dig, verkligen ingenting. 
Så som du hjälpt mig, så som du tröstat mig, helt otrolig är du.
Alla meningar jag skriver nu, menar jag verkligen. 
Jag älskar dig över hela mitt hjärta Tickan.
Lämna mig aldrig, tänk inte ens tanken. 
Jag tänker iallafall inte lämna dig, för mitt
hjärta tillhör dig, Victoria frugan Hultberg.      



 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback