Take me away

DATUM: 2010-05-03 / TID: 18:51:05
">Vardag Kommentarer (0)

Skulle vilja komma bort härifrån under några månader. Orkar snart inte mer .. personer gör så att jag mår dåligt, och en del personer gör så att jag blir så glad. Men just nu går allting bara åt helvete rent ut sagt. Usch, kraften har bara dragits ur mig. Trött på alla kommentarer, åsikter och frågan på utseénde är det värsta utav allt. Vågar inte se mig i spegeln längre på grund hur alla pratar. Aja, man ser väl ut som man gör. Kan inte göra så mycket åt det, men jag har fått oturen, som vanligt. Haha, tycker iallafall inte synd om mig själv, kanske låter som det men naj. Det enda jag vill är att få komma bort, långt härifrån, skulle göra stora ändringar i mitt liv.

I Love the dark


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback