Rip Andra Avenyn, snart Rip Felicia !

DATUM: 2010-05-05 / TID: 22:09:08
">Vardag Kommentarer (0)

GAAAAAAAAAAAAAAAH klarar mig inte utan Andra Avenyn, FJANTFELLY !
Mitt favoritprogram igenom tiderna har nått sitt slut.
Sände sitt sista program ikväll. Och hur sorligt är inte det?!
Nu har jag ingenting att se på, och nu vill jag inte följa något heller för den delen!
Dampelidamp är just vad jag har just nu, Snyfft.
Tur att jag har alla gamla avsnitt på datorn, annars vet jag inte vart jag skulle tagit vägen.

Nu skall jag sörja! Lyssna på Andra Avenyn musiqaa.

The Cure - Friday I'm in love

 


                                                                               


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback