Really not good

DATUM: 2010-05-06 / TID: 23:20:38
">Vardag Kommentarer (0)

Nejmen hejhopp! Som ni ser är det en ny design på G.. det får vara såhär så länge, eftersom att jag är supertrött och orkar inte ändra på något nu. Som ni ser är det lite småfix lite överallt som måste rättas till, men det ordnar jag i morgon. Headern blev jag inte så hemskt nöjd med, men har lagt ner tid och orkar inte göra om, hah.

Dagen idag har väl vart förjävlig, om jag skall vara helt ärlig. Har inte mått så bra idag,  har surat och vart ledsen över saker som händer. Alla tror väl att jag är dum i huvudet.. men jag mår som sagt inte så bra och ibland behöver jag vara en ensamvarg som jag var i skolan idag, aja. Det är nog bättre i morgon, hoppas vi på.

 När jag kom hem så satt jag mig en stund vid datan och tog en tupplur en stund, det var skönt!
Sen så har jag varit ute för det mesta och läst boken " Självkänsla nu!" utav Mia Törnblom.
Skulle egentligen läst den för jätte länge sen, men jag öppnade och stängde snabbt igen. Fick ångest..
men nu försöker jag och det går iallafall lite bättre. Men jag är tveksam om det kommer funka på mig.
Btw, Vi i klassen skall gå och höra på Mia nästa vecka, mycket intressant!

Vad har jag mer att säga? inte så hemskt mycket tror jag. Imorgon är det skola som vanligt.
Sen så åker jag med Victoria hem och umgås med henne under kvällen, sen får vi se vad som händer.
Men nu är det dags att sova. Godnatt!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback