Ohgod.

DATUM: 2010-05-31 / TID: 22:27:14
">Vardag Kommentarer (0)

Kabba Tjabba.. Hej Gummisnopp ( Min och Fannies hälsning )

Idag så har det vart vanlig skola, inte så hemskt ansträngade. Utan en skön och lätt dag.
Fick tillbaks B-delen ifrån matteprovet, ni kommer inte tro era öron. Men jag fick VG ! Jag skrek som en
stucken gris, shit vad jag blev glad! Jag trodde att jag bara skulle få G, men jag fick VG, så nu är jag stolt.

Efter skolan hängde jag med Freja och Fannie, vad vi gjorde vet jag inte riktigt.
Sprang runt och flummade.. sen så gick vi ut och då lekte Fannie mördare. Hon sprang runt
och hällde salt på dom små läbbiga sniglarna så det inte fanns något kvar på dom stackars sniglarna
förutom skal och vätska, mohah. Gud vad vi är elaka mot dom små liven.

Sen så for jag till simträningen, jag taggade oerhört mycket innan. Men hur slöt allt?
Jo, fick inte träna ett piss bara för att monofenan var för stor så fick byta, sen så
förstörde jag nog minst 3 snorklar bara för att remmarna var för torra, sen så var det något fel
på mina simglasögon.. så allt slöt i gråt och jag gav upp hoppet. Men på Lördag skall jag ju vara med i
SM i Hallstahammar. Jag skall verkligen ge allt! Fast jag håller på och drunknar eller får in vatten i ögonen
så skall jag ge allt på den här skiten ( Som jag egentligen älskar ) men nu är jag sur & besviken.
Men aja, jag klarar det galant!

Nu skall jag Plugga, dricka te, äta macka, hälla i mig kaffe, se på tv, lyssna på musik och sen
 skall jag iallafall försöka sova. Just nu mår jag inte bra, inte bara över simningen utan en massa annat också.

Här är lite bilder ifrån idag. Puss på er, ha det super! G o d n a t t


Johanna gjorde ett sk. " fiskben" på mig, tjusigt huh?

Emelie & Kendra efter vi fått reda på våra resultat på matteprovet!

Felix " min man " Sandberg, sexigt där xd!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback