Nightmares

DATUM: 2010-05-29 / TID: 10:53:18
">Vardag Kommentarer (0)

Ännu en mardröm.. Den här gången handlade om att jag var ute och gick
en kväll i skogen. Det var helt tyst och lugnt, smått fågelkvitter men inget mer.
Jag lyssnar på musik tills jag reagerar att någon nuddar min axel. Jag vänder mig om hastigt och
då var det ingen där. Jag hämtade andan och vände mig om igen, då stod min pappa framför mig
men blod i ansiktet och på tröjan, och han höll en kniv i handen.
Mitt hjärta bultade så hårt att det gjorde ont. Pappa, vad har du gjort? Sänk kniven förfan! fick jag
fram med en darrig röst. Jag vill inte mer, du är alltid ivägen för mig, du tror inte på spökhistorier va? Sa
han lugnt. Jo, det beror på vad det handlar om, sa jag. Innan jag ens hade blinkat så skrek han,
vad bra, för du är just med i en spökhistoria. Jag hann inte ens tänka så hade jag en kniv i magen.
Jag väntade nu in mina sista sekunder och tittade in i min pappas blåa ögon. Varför gör du såhär mot
din egen dotter, sa jag med tårar i ögonen. För jag ångrar allt jag gjort, nu slipper jag tänka på att
du ens finns.. sov gott min sköna, sa han.
Nu vet jag, jag var ingenting för den här världen och absolut inget för dig, jag älskar dig pappa, sa jag
med mina sista ord. När jag nästan slutit mina ögon för gott såg jag honom börja gråta, han tittade
på mig och drog ut kniven och högg än en gång, och där var mitt liv slut.

Jag menar, betyder dom här drömmarna någonting?
Jag drömmer liknande fast med olika personer varje gång, vågar snart inte sova längre.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback