$ n u t t i $ n u t t

DATUM: 2010-05-17 / TID: 13:03:29
">Vardag Kommentarer (0)

Hellu.
Robin och Victoria har åkt härifrån och jag har tråkigt.
Skall snart cykla till mormor med lilla William, hoppas jag får glass där, mumsi.

Idag så vakna jag klockan 05.30, för att jag skulle se hur mycket klockan var, eftersom att
jag skulle möta Robin uppe vid vägen klockan 08.45.
Och det värsta var att jag märkte att jag hade extremt ont i örat så kunde inte somna om..
så låg i sängen tills det var dags att hoppa in i duschen. Victoria sov hos mig inatt och hon
tog tid på mig medans jag duscha, det tog runt 3 min, otroligt duktig jag är !
Jag satte på mig kläder, eller försökte iallafall, sen drog jag och hämta Robin, och Victoria fick vara här hemma.

Vi gjorde väl inte så mycket, spelade Guitar Hero och lyssna på musik,
och Robin retade mig som bara den.. som vanligt, fuck u gubben.

Victoria tog lite annorlunda bilder på mig och Robin.. host.
Som ni kanske ser! Och nej vi är inte tillsammans, utan Robin är bara allmänt kåt!

Men nu skall jag fixa mig sen dra upp till mormor, hejsvejs!


Robin, Felly

William, Robin, Felly

TA MIG INTE BAKIFRÅN ROBIN :'(

Felly, Robin

Felly, Robin


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback