Morsdag

DATUM: 2010-05-30 / TID: 01:46:09
">Vardag Kommentarer (0)

Och nu var det redan morsdag, herregud vad tiden springer iväg!

Nu är det iallafall min mammas dag och miljarders andra mammor med,
men jag tillägnar det här till Susanne Lydahl


Mamma, tack för att du finns. Du har störst del i mitt hjärta,
min allra bästavän. Du har alltid funnits där för mig, du har gjort allt för mig.
Varje gång jag vart nära på att falla till botten, har du givit mig din kraft och
energi för att bygga upp mig igen. Jag kan säga dig, du lyckas varje gång!
Och det här är jag otroligt tacksam över kan jag säga dig.
Alla våra sjuka stunder och minnen vi har skapat, kommer jag alltid att ta med mig i mitt liv
och bevara längst inne i min djupaste vrå i mitt hjärta.
Mamma, du är den bästa och den finaste jag vet. Allt med dig är så bra
och jag är så stolt över dig ska du veta! Du är så stark och jag
förstår inte hur du orkar med allting. Jag vet att du har det svårt,
men jag vill att du skall veta att jag alltid finns vid din sida, ingen kan ta
mig ifrån dig, någonsin! Du är min andra halva, min värld.
Tack för allt min solstråle, jag älskar dig extremt mycket, finns inte
ord att förklara! Pusspådig / Din dotter


Mamma, Felly


Förlåt för suddig bild
Felly, Mamma


Mamma
Vet att du inte gillar bilden speciellt mycket, men du är så fin som
du är så du skall sluta tycka så. Du är fin som en apelsin!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback